2012. április 6., péntek

Receptversenyünkre érkezett - Nyúl mézes-mustáros mártásban

Nyúl mézes-mustáros mártásban

Hozzávalók:
½ kg darált nyúlhús
kevés olaj
2 dl tejszín
2 evőkanál méz
2 evőkanál mustár
2 evőkanál liszt

bors
1 nagy fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 szál sárgarépa (mivel a nyuszik szeretik)

Elkészítése:
Egy fej felaprított hagymát kevés olajon megpároltam, hozzáadtam két gerezd fokhagymát. Ebbe tettem a darált nyúlhúst, és megpirítottam. Beletettem a reszelt sárgarépát, 2 evőkanál mézet, kicsit meg is sóztam, és addig kevergettem, amíg szépen megpuhult.(ha kell, egy kis vizet öntünk alá) Akkor kevertem hozzá 2 evőkanál mustárt, kevés fehér borsot. Érdemes megkóstolni, én inkább savanykásan, mint túl édesen szeretem. (Ez is édes-savanyú.) Még egy kis további keverés, pirítás után felengedtem a liszttel elkevert tejszínnel. Jól összeforraltam, és kész is. Csavart tésztával, zöld körettel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése