2011. június 3., péntek

Az egészséges nyúlcurry


A múltkori RTL-ben készített egészséges curry kapcsán, már az adás alatt eszembe jutott, hogy az a bizonyos Bains még egészségesebbé tehette volna az ételét, ha a csirke helyett nyúlból készíti.
Mivel nem nagyon tudtam, hogy milyen végeredménnyel járna egy nyúlból készített curry, ezért tegnap egy adag színhúst hoztam haza a kísérleteimhez. Azt kell, hogy mondja, tökéletesen bevált. Miután rájöttem, hogy az ügyesen formára csomagolt termékről hol és milyen hártyákat kell lebontani, igazán omlós fűszeres ragu lett az eredmény. A Nőknek nagyon ízlett.

Hozzávalók:
1 kg nyúl színhús
2 nagyobb fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
garam masala fűszerkeverék
olíva olaj


Elkészítés:
Az olajat felhevítem, majd a fűszerkeveréket kicsit megpirítom rajta, hozzáadom a hagymát és hagyom dinsztelődni. Mikor már majdnem jó a hagyma, akkor az apróra vágott fokhagymát is hozzáadom. A húst lehártyázom, falatnyi darabokra vágom és a hagymára borítom. Kifehérítem, majd felöntöm annyi vízzel, hogy épp ellepje.

Közepes lángon, fedő alatt főzöm a húst, amíg meg nem puhul, ekkor kicsit sózom, majd rizzsel körítve tálalom.

Készítette: Mirelle
Az eredeti recept itt található.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése